Layer 1
Dompel je onder in luxe en droom weg Kom bij Sauna Devarana heerlijk ontspannen in een ongedwongen sfeer

Geachte gast,


Als Lifestyle Wellness Resorts hebben we besloten om per 1 september onze deuren te openen.

Door de beperkte mogelijkheden die de maatregelen met zich meebrengen, is er de keuze gemaakt om de grote klussen in de resorts af te maken en onze medewerkers na een roerige periode, een welverdiende vakantietijd te gunnen. Waardoor we per 1 september fris en gastvrij voor u klaar kunnen staan.

Bij de heropening op 1 september kunt u het volgende van ons verwachten:

Aanwijzingen en hulp tijdens uw bezoek

  • Zowel bij het reserveren, het inchecken en tijdens uw bezoek, zullen wij u attenderen op de 1,5 meter regel.
  • Waar gewenst is er bewegwijzering aangebracht.
  • Het personeel heeft vooraf duidelijke instructies gekregen om uw bezoek veilig en zorgeloos te laten verlopen.
  • U dient de verbale en schriftelijke aanwijzingen op te volgen.
  • Vooraf reserveren is verplicht en voorkomt teleurstellingen.

In- en uitchecken

  • U vult op een formulier uw contactgegevens in en beantwoord de vraag of u en uw gasten geen klachten hebben. Dit formulier overhandigd u aan de medewerker achter de balie.
  • Tevens zal de baliemedewerker mondeling, informeren naar uw gezondheid.
  • U ontvangt tijdens het inchecken een formulier met daarop een uitleg voor een veilig bezoek aan de sauna.
  • Wilt u iets ontvangen of overhandigen, denk hierbij aan huurgoederen en koopproducten, leg dit dan op de toonbank. Vermijd fysiek contact.
  • Gebruikte huurgoederen dient u zelf in de daarvoor bestemde bak te deponeren.
  • Betaal zoveel mogelijk met pin.

Hygiëne en schoonmaak

  • Bij binnenkomst dient u uw handen te desinfecteren.
    Was tijdens uw bezoek met regelmaat de handen en was net als normaal, na iedere sauna gang- en/of bad het lichaam met zeep. 
  • Alle besmettingsgevoelige punten worden extra vaak gereinigd.

Horeca

  • Bij het betreden van de horecaruimte, neemt u plaats op een plek waar u rekening houd met de 1.5 mtr. regel. Een horecamedewerker komt naar u toe om de bestelling op te nemen. U kunt geen bestelling plaatsen bij de bar.
  • Voor de lunch hoeft u niet te reserveren. Bij drukte zal het personeel u verzoeken om later terug te komen.
  • U kunt enkel met een reservering gebruik maken van het diner. Vooraf reserveren kan via de website of bij het inchecken.

Baden en sauna's

  • Voor onze baden en sauna's houden wij de richtlijnen en adviezen aan die vanuit het RIVM en de branchevereniging zijn opgesteld.
  • Bij elke cabine staat vermeld hoeveel gasten er mogen plaatsnemen. Waar nodig geldt dit ook voor onze baden.
  • In al onze ruimtes is er de gewenste luchtbehandeling aanwezig.

Behandelingen

  • Naast uw saunabezoek, kunt u ook gebruik maken van onze behandelingen. Onze medewerkers houden zich aan de protocollen van de branchevereniging.
  • Vooraf zal de behandelaar informeren naar uw gezondheid.
  • Tussen de behandelingen door, zal er meer tijd worden gereserveerd om de extra maatregelen uit te voeren. O.a. het desinfecteren van de contactpunten en het vervangen van het linnengoed.
  • De gebruikte materialen zullen na iedere behandeling vervangen of gedesinfecteerd worden.
     

Verdere informatie

Uw reservering:

Indien u reeds uw saunabezoek en/of arrangement betaald heeft en valt deze in de sluitingsperiode, dan wordt u per mail door ons verder geïnformeerd.

Badenkaarten:

De baden en partnerkaarten worden vanaf het moment dat de sauna weer open gaat, verlengd met de duur van de sluiting. U hoeft hier zelf niks voor te doen. Bij uw eerstvolgende bezoek komt de nieuwe einddatum op de nota te staan.

Cadeaubonnen:

De cadeaubonnen zijn bij Lifestyle Wellness Resorts 2 jaar geldig. De cadeaubonnen die op 15 maart 2020 (moment van sluiting) nog geldig waren, zijn bevroren tot het moment dat we weer open gaan.

Wat doen wij in de tussentijd?

Als u bij de sauna langs rijdt, zult u met regelmaat het licht nog zien branden. Onze technische mensen zijn druk bezig met het verbeteren en het nog mooier maken van de voor- en achterzijden van onze faciliteiten. De tuinmannen houden de tuinen netjes bij en we zijn aan het bedenken, hoe we na opening van de sauna, u culinair kunnen verrassen. Er wordt momenteel getest met heerlijke, nieuwe items voor op de menukaarten.

Heeft u verder nog vragen?

Heeft u een vraag, dan adviseren wij u om ons een mail te sturen. Dit kan via onze contactpagina. Gezien de omstandigheden kan het iets langer duren voordat uw mail beantwoord wordt.